Ваші пропозиції, заяви, скарги, претензії, а також повідомлення про загрозу електробезпеці можна подавати:місто Київ, вулиця Олексія Терьохіна, 8А Прийомний час: 10:00-17:00
Субота та неділя - вихідні дні
Керівник:Корнієнко Дмитро Олександрович
Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання електричної енергії, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у судовому порядку.
Ще однією можливістю досудового розгляду спору для Споживача є звернення зі скаргою до
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Порядок розгляду таких скарг передбачено ст.21 ЗУ
"Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг".